jump to navigation

Profitam de Sisteme Franceze Februarie 27, 2008

Posted by Noi in Divertisment.
trackback

fl.gif

Un club de carte, care propune destul de multe carti la preturi reduse, cu promotii, premii de fidelitate, si alte chestii de acest gen. Pentru a deveni membru, sunt 2 conditii :

  1. Sa cumperi cel putin o carte in 3 luni.
  2. Sa nu iesi din club in primii 2 ani.

Doar atit. Cartile sunt destul de variate ( Romane de tot genul, Dictionare, Enciclopedii, Ghiduri, s.a.) si au un pret de la 10 euro.

Nu asta de fapt este cel mai interesant la eii. Pentru a-si mari numarul de membri au un sistem de „Parrainage”, adica de fiecare data ce aduci un nou membru primesti un cadou, in valoare medie de 100 de euro ( Sunt destul de multe cadouri, lista acestora schimbinduse permanent, de ex.: Aparate de uz casnic, Aparate Multimedia, Cecuri Cadou s.a., lista cu toate cadourile actuale este aici).

Deci nu aveti decit sa convingeti prietenii sa devina membri a clubului, si sa-i ajutati sa isi aleaga prima carte (Pentru a intra in club, tre sa cumperi o carte). Procedura este destul de simpla, completati un „Bulletin de Parrainage” – care il primiti o data cu catalogul (aveti 4 cataloguri pe an, gratuit, din fiecare tre sa alegeti cite o carte), il trimiteti in plicul pe care tot il primiti de la ei :), si in mai putin de o saptamina aveti cadoul.

Pentru cei ce vor sa devina membri, si nu au cunoscuti care ar putea sa ii pareneze, lasati-ne un mesaj, si va trimitem un buletin.

Lucreaza 100%, a fost testat de mai multe ori, sunt si dovezi si martori pentru cei necredinciosi :).

Va dorim sa aveti parte de cit mai multe cadouri :)

Comentarii»

1. Adrian - Februarie 27, 2008

Foarte bun program :), am „parenat” 3 persoane = 3 cadouri :).

2. Colesnic Dmitri - Februarie 29, 2008

Salut! Sunt foarte curios sa particip si eu la acest program si cred ca in curind voi avea parte daca ma vor ajuta prietenii mei!

3. tudorcojocari - Martie 11, 2008

profitati cat mai puteti.:-)

4. George - Mai 9, 2008

France Loisirs e considerat de foarte multi francezi comme des arnaqueurs. Daca nu iti cumperi carti tu insuti, iti fac ei o selectie, si ti le trimit acasa, ca sa le achiti:)
Asa ca pina la urma profita cei care te-au „parenat” contra cadou :)
Eu prefer sa-mi cumpar o carte pe care o vreau eu, cind vreau eu si daca vreau EU!

5. liuda - Iunie 27, 2008

Am fost inscrisa la France Loisir, si dupa cateva luni nu mai aveam nici timp nici chef sa mai comand carti de la ei, si vreau sa spun ca nu mi-au trimis nici o selectie de a lor, si nici nu mi-au extras bani din cont pentru selectiile lor. Deci sistemul lor e ca sa te sperie de la inceput ca sa cumperi de fiecare data, dar daca nu cumperi, eu n-au voie sa-ti bage ceva pe gat

6. likasper - Februarie 12, 2009

Salut tuturor
Programul FL nu este bun. Ati vazut vreodata cineva sa va dea ceva gratis. NU!
Intrind in clubul FL ai obligatia de a cumpara carti. Pretul cartilor este la acelas nivel ca si in alte librarii.
Sfatul meu:
– Nu va angajati sa cheltuiti bani
– Aveti nevoie de carti este FNAC daca ai cartela lor de fidelitate -5% valabil pu toate cartile
– Este ebay.fr une oricine vinde orice, deci si carti care desi au fost citite odata le poti procura la un prêt de pina la -50% Sunt si carti noi la -10%, -15%
– Azi, secolul 21 pe google este suficient sa tapati titlul cartii si veti fi indreptat spre mii de pagini WEB. Ce urmeaza- sunteti mari, alegi singur pretul si conditiile cele mai avantajoase.
– Dar ceia ce este cel mai avantajos pu MD cumparati cartea mai multi si cititi-o pe rind 
Fiti liberi si nu semnati contracte care va inlantuiesc cu obligatii

Mii de scuze pu miile de gresheli intr-o suta de cuvinte

7. rina - Ianuarie 1, 2010

Salut moldoveni,

eu am avut de a face cu FL si din propria experienta va pot spune ca nu-i un lucru bun. Nu este usor sa iesi din clubul lor. Este adevarat faptul ca daca nu alegi o carte din colectia pe care ti-o propun, clubul alege pentru tine si tu esti obligat sa trimiti cecul.

Sotul meu a trebuit sa intervina si sa le vorbeasca de avocat, pentru ca „soi-disant” contractul dintre noi sa fie anulat. Din cite imi aduc aminte nu semnasem nici un contract, am semnat doar pe cartela de fidelitate care era gratuita din spusele lor si nu ma angaja la nimic, doar imi permitea sa profit de reduceri la carti daca cumparam la ei. De altfel, cartela mi-au oferit-o cu o carte ce o cumparasem la ei. Asa ca fiti atenti.

8. vinipuh7 - Martie 11, 2010

intr-o zi, ne opresc pe prietena mea si pe mine une démarcheuse si ne propune la carte de fidelité, ne explica avantajele…. bla bla bla.
noi raspundem ca nu sintem gros lecteurs. et là, la dame nous arrache carrément la carte de fidélité… lol shi ne zice, sa revenim kind o sa dam de gustul lecturii.
arrnaque tout simplement.
alta data, primesc dans la boite à lettres, courrier + cadeau à venir daca aderi la club. OK. facut. numai ca n-am citit tot cei scris tare marunt en bas du contrat. dupa o luna, ma trezesc cu carti pe care nu le-am commandat. greu de reziliat, au insistat la telephon si +++. da’ pina la urmma s-a facut. à défaut de sponsor, nu cred ca sinteti tare interesati de literatura franceza, cautati pe net, umblatzi la biblioteca.

à+


Lasă un răspuns

